Sunday 1 May 2011

allhamdulillah..

1st time gunakan blog ini.. hish.. takot pn ada.. excited pn ada... b4 nie mmg xnah lg terlibat lam aktiviti menulis nie.. so nie 1st time lah.. 4 my lovely makcik.. i love u much la coz tlg pkcik create blog nie.. memudahkn sy mengolah yg zahir kepada yg batin.. hehhe.. ini makcik sy.. dia anugerah dari kegagalan.. thanks Allah sbb pinjamkn dia ntuk aku.. sejuk hati nie tgk dia senyum.. da byk yg dtg.. tp xmcm dia.. dia kenal aku lebih dari seorang kawan.. dari seorang sahabat pada teman.. insyallah.. ada hikmah wujud dia lam hati aku.. dan aku percaya untuk itu..




so tujuan utama aku untuk blog nie adalah menyampaikan apa yg xsampai.. sometime we do need other medium to express our feeling.. btul x grammar sy nie mkcik... so cukuplah ntuk pengenalan.. next time aku sambung ngn minat aku dalam seni foto.. slm... 





2 comments:

  1. thanx syg!!
    tharu sudaa..
    luv u 2!!!

    ReplyDelete
  2. slmt berblogging la ye..nnti jgn lupa share ilmu fotografi kt cni..:)

    ReplyDelete