Wednesday 18 May 2011

sejenak dalam kesyukuran..

syukur.. aku bru ja settle kn exam yg sangat2 memenatkan.. lbeh dri 7 hari non-stop berjuang.. aku clbr8 merdeka aku nie ngn mkcik aku.. ari isnin.. pagi2 lagi aku da kejut makcik.. (xtau la sapa kejut sapa) aku ajak dia lepak mcd sbb nk settle kn impian aku yg membuak2 time final 2.. aku nk training editing pix dgn main tone.. so dat day kmi br8fast kt ipoh.. kt kdai yg agak top.. spek aku tertumpah ayaq asam.. kna marah ngn makcik.. sentap gak.. tp aku tau dia marah sbb dia sayang aku.. hehe.. so pastu kmi bergerak kt mc d ipoh.. kt sana aku lepak ngn dia agak2 dlm 5jam tanpa bertegur sapa even duduk saling mnghadap lappy masing2.. aku berkerut dahi dpn lappy men editing.. mkcik lak dok tersengih2 dpn lappy..

so disebabkan masing2 da lemau mngadap lappy.. kmi pn decide nk lyn fast five.. so ngn sepantas kilat kami bersiap ke jj.. hahaha.. actly masing2 dok terhegeh2 nk log out fb masing2.. haha.. so b4 gerak ke jj 2... aku amik kesempatan ntuk snap beberapa keping pic orang kesayangan aku nie.. so dgn mengaplikasikan beberapa tone yg aku asa cantik dimata aku.. so aku lampirkan pic2 jannariah al yahaya.. my beloved one with domo...

1 comment:

  1. hahahaha...sentap ka incik???hahahahha..
    sori yerr...xdak niat nk kasi sentap..maaf tau syg!!!

    ReplyDelete